علی کوچولو

نظرات (8)

سلام گل گلابم علي جان (عمه مينا )
18 اردیبهشت 91 17:38
تمام زيباي مال خودته عمه جان نه مال اسباب بازي وجودخودت تو كه دينا را زيبا كرده و تمام رنگي از وجودتو دينا رنگي وشكل گرفته؟ تمامشان زيبا هستند اما نه به زيباي خودت عمه جان دوست دارم يه عالم مبوسمت


مرسی عمه جان اینقدر ازم تعریف کنید که حسابی باد میکنم منم می بوسمتون


nastaran emami
21 اردیبهشت 91 16:19
علی جونم سلام ماشالا چقدر بزرگ شدی عزیزم من وقتی عکساتو میبینم خیلی ذوق میکنم ایشالا همیشه سالم باشی سلام ارتشی هم که بلدی دوست دارم


منم خیلی دوستون دارم زن دایی جونم اره پس چی که بلدم


شادی
21 اردیبهشت 91 19:20
سلام عزیزم
ماشالا واسه خودت مردی شدی گلم
هومان و هوران سلامتو میرسونن و از اینجا یه بوس گنده واست میفرستن
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


منم یه بوسسسسسس حسابی واسشون میفرستم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس


شادی
21 اردیبهشت 91 19:49
سلام علی کوچولو ناز و بامزه

جیگرتو با این ژست گرفتنت گل پسر


مرسی خاله جون
؟؟؟؟؟؟؟
3 خرداد 91 19:04
ماشاالله


مرسی
سارا
4 خرداد 91 11:18



منم یه عالمه بوسسسسسسس
سارا
4 خرداد 91 11:55
سلام علی جان پسرعموی عزیزم
ماشالاخیلی بزرگ شده ای از ممکو کلی بوس برایت می فرستم


مرسی دختر عمویه گلم منم یه عالمه بوس واسه شما و داداش رضا میفرستم
مامان یکتا
30 خرداد 91 9:49
سلام عزیزم الهی خاله قربون اون ژست های نازت بره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی کوچولو می باشد