علی کوچولو

نظرات (7)

سلام گل گلابم علي جان (عمه مينا )
29 اردیبهشت 91 9:56
ماشالا به تو گل پسر كه بزرگ شداي لباس زيبا ست ولي سعي كن رنگ هاي زيبا و شاد مثل ليموي و نارنجي خوش رنگ بپوشي كه خوشكل هستي خو شكلتر بشي عريز دل عمه كه خيلي خليي خليي دلم برات تنگ شده بوس بوس بوس


مرسی عمه جون باشه ولی چکار کنم تو بازار همین رنگای ماته


منم واستون یه عالمه بوس میفرستم
زن دایی نسترن
29 اردیبهشت 91 23:37
علی جان سلام ماشالا بزرگ شدی داری تپل میشی بگو مامان منو ببر شیراز میخوام برم شاهچراغ تا نذرمون و ادا کنیم عزیزم دوست دارم میبوسمت


مرسی زن دایی جون چشم یکم که بزرگتر بشم میام تا بریم شاه چراغ
منم می بوسمتون

سلام به زيبا ترين پسر دينا (عمه مينا) از طرف عمه رضا از امريكا
1 خرداد 91 17:51
عمو رضا ديروز زنگ زده يه عالمه بوسيد شما را و رفته بود داخل سايت شما و عكس هاي زيبا ي شمارا ديد بود وخيلي ، خيلي از شما خوش آمده بود و لبخند زيبا شمار ا وخيلي ،خيلي دوست داشت و گفت پيام دادم نمي دادنم رسيد يا نه و شما به آنها بگويد و گفتمي شود من اين گل پسر زيبا را بخورم ببوسيد اورا از طرف من يه عالمه


مرسی عمو جان من هم یه عالمه میبوسمتون
najmeh
4 خرداد 91 18:01
salam azizam khoi?in email jadid mane . az in be bad lotfa be in adresam payam bedin.ali jan ro be jam bebos


سلام شما و نوید جان و عمو خوبید مرسی چشم
مامان لنا
6 خرداد 91 21:42
مامانی عکس جدید میخوایم


چشم حتما
نرجس و سیامک
6 خرداد 91 23:07
سلام به پسردایی عزیزم حالت خوبه

وبلاگ قشنگتو دیدم
ازراه دور میبوسمت


مرسی منم یه عالمه بوسسسسسس واستون میفرستم
خاله پگاه
8 خرداد 91 19:16
علی تپلی چه نازه.به دوربین زل زدی.می خورمتا بوس عزیزم.


مرسی خاله جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی کوچولو می باشد