علی کوچولو

اولین مسافرت

1391/3/23 16:40
نویسنده : علی کوچولو
595 بازدید
اشتراک گذاری

 

 اخرهفته گذشته واسه اولین بار به یه سفر کوتاه رفتم اولش تو ماشین خیلی بیقراری کردم بابا و مامان هول شدند خواستند از سفر رفتن منصرف بشن بعد یه کم شیر خوردم وتا نزدیکی مقصد خوابم برداونجا هم خونه دوتا مامان جونم اولش کلی گریه و زاری کردم ولی اخرش با همه دوست شدم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

navid
22 خرداد 91 15:17
آفرین پسر خوب که رفتی مسافرت .
انشالله زوتر با مامان و باب بیایی اینجا پیش ما. به امید اونروز


مرسی دوست خوبم
نرجس و سیامک
22 خرداد 91 18:22
سلام به گل پسرباباومامان
خوشحالیم که به مسافرت رفتی
پیش ماهم بیا


مرسی خاله جون مرس عمو جون چشم شما هم پیش من بیایید
سارا
29 خرداد 91 21:34
سارا
6 تیر 91 21:39
علی جان مسافرت خوب بود ؟امیدوارم مسافرت بعدیتان بیایید پیش ما.بووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی کوچولو می باشد