علی کوچولو

نظرات (5)

مامان علی
30 خرداد 91 12:49
سلام ماشالله چه پسر بامزه ای خدا حفظش کنه به سایت علی ما هم سری بزنید ممنون


مرسی خاله جون چشم حتما
navid
30 خرداد 91 22:41
سلام گل خوشلگلم . تو هم مثل نوید کوچولووخیلی به مامانت وابسته ای . پسر خوبی باش و بزار مامان به کارهاش برسه.


مرسی نوید جونم
آرتين كوچولو و بابا هادي
31 خرداد 91 12:48
سلام قربونت پسر خاله دارم ميام دزفول تو هم بيا باهم شيطوني كنيم باشه بابا هادي ميگه خوشبحالت ميري پيش داداش و پسر خالت و خاله جونو دايي جونات آخ جون دارم ميام كاكو

اره پسرخاله جون خیلی خوشحالم که همدیگه رو میبینیم یادت نره که من بزرگترم هر چی من بگممممم
سلام به زيبا ترين پسر دينا (عمه مينا) از طرف عمه رضا از امريكا
2 تیر 91 19:10
گلم خوبي هر روز زيبا تر ازروز پيش مي شوي و چيز هاي بهتر ياد ميگيري منظر آن روزي هستم كه صدام بزني عمه مينا مثل بقيه پسر عمو ها يت دوست دارم مامان بزرگ سلام مي رساند و مي بوسدت


مرسی عمه جون منم خیلی دلم میخواد حرف بزنم
نرجس و سیامک
3 تیر 91 20:53
salam be ali khocholoye dost dashtani
manam to chanin takhte khabi basham khabam nemibare age omadam khonaton mizari biyam to otaghet bazi konam??????????????


باشه خاله جون زود بیا باهم بازی کنیم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی کوچولو می باشد